Feeds RSS
Feeds RSS

Friday 8 April 2011

Kawan atau Rakan

Ape maksud kawan, rakan dan sahabat?? adik aku ckp kawan tu kawan la, rakan tu rakan la, sahabat tu...dahh tak payah biar aq jawab...ape punya jwpn daa....Ibu what is ur answer, well kalo ibu aku yg jwb dh tentu penuh ngan motivasi nyer...huhuhu

Ibu kata kawan dan rakan tu sama, kita bermain, bergurau, bercerita biasa dan buat ape je aktiviti ngan dia...tapi sahabat tu berbeza, sahabat boleh jadi seorang yg rapat dgn kita, boleh berkongsi cerita sama ada suka dan duka...dia boleh gelak dan menangis bersama kita, dan bukan yg boleh tggalkan kita bila kita susah...so, ibu ckp cari sahabat but x salah kalau kita berkawan...sahabat means sahabat yg lebih mengajak kita ke arah positive...

emmm...pjg lebar ibu cakap...tp betul gak tu...so aku rase aku dh kenal sape sahabat aku.....

0 comments:

Post a Comment